• ilahiyat fakültelerinde felsefe dersinin kalkması

    4.
    kalkmış olabilir. çünkü felsefe her şeyi sorgular. gün gelir öğrenciler sorgulamamaları gereken şeyleri de sorgulamaya başlarlar. ilahiyat fakültesi için olumlu bir durum. tabi uzaktan baktığımızda.

    yakından baktığımızda ise zaten işlerin ne denli boka sardığına hayret etmekle kalıyoruz.
    3 -2 ... atabaka
  • erkek erkeğe müzik gruplarının çok tutması

    2.
    erkek kız karışık olsa nasıl hep birlikte karıya gidicekler? *
    4 -1 ... atabaka
  • çaba

    7.
    içinde süt olan tencereye 3 kurbağa düşer. biri bırakır kendini. diğeri bir süre çırpınır ve bırakır kendini. üçüncüsü ise kendini bırakmaz. sürekli çırpınır. derken süt üzerinde kaymak oluşur. kurbağa kurtulur.

    çabalayın.
    ... atabaka
  • bok ye cümlesine alternatif cevaplar

    16.
    -bok ye.
    +tamam.
    +ağzıma sıçsana lan ne duruyon.
    -1 ... atabaka
  • eylem yapsakta dayak yesek diyen devrimci

    6.
    devrim denen olayı yanlış anlayan akıllı bıdığın başlığı.
    2 -1 ... atabaka
  • emo nu

    1.
    contra şarkısıdır.

    https://video.uludagsozluk.com/v/emo-nu-91510/

    ... atabaka
  • piç erkeklerin çekici olması

    6.
    kadın erkek ilişkileri değil de insan ve mevkii ilişkileri olarak bakalım.

    piç erkek dediğiniz olaydan da nasibimi az buçuk almışım, efendi erkek dediğiniz olaydan da, saftirik erkek dediğiniz olaydan da.

    cesaret toplamama gerek yok. hafif mantık çalıştırıp 'lan ne kaybedebilirim ki?' diye düşünerekten atıldığım bir olayı insanlar hayretler içinde izlerse adım 'piç erkek' mi olur?

    sınıfıma girip uslu uslu oturup kimseye dalaşmadığım, ancak sınavlardan da sağlam sayılabilecek notlar aldığımda adım 'efendi erkek' mi olur?

    bir kızı sevmişimdir. söyleyecek cesareti bulamamışımdır. biri gelip kızın üzerine konmuştur. uzaktan uzağa izlemişimdir. adım 'saftirik erkek' mi olur?

    hayatın ne getireceği bilinmez. önemli olan ise bir davranış alışkanlık haline gelmemelidir. başka seçenekler, mantıklar, davranışlar, duygular. bir insan yaşıyorsa yaşıyabileceği tüm duyguları* yaşamaya çalışmalıdır.

    hoca bir laf eder. öğrencimiz 'hocam o öyle değil böyle' der. hoca veya patron veya baba. fark etmez. sonra zararlı çıkar. bu insanımız da 'bilgili ama enâyi erkek' mi olur?

    demem o ki, onun bunun lafına bakmayın. siz kendiniz olun. şaşıran şaşırsın, kırılanın gönlünü alın, kıskanan kıskansın, savaş açanı umursamayın. kafanıza göre yaşayın lan işte. ama ezbere yaşamayın lan. ezbere cidden yaşamayın.
    ... atabaka
  • acun ılıcalı nın giyim zevki

    44.
    ne demesini bekliyosunuz? 'ben bunu beğendim ama bu çok ucuz. o yüzden bunu alamam' mı desin adam?
    -1 ... atabaka
  • dünyanın en muhteşem üçlüleri

    1186.
    ados - beat - mic.
    ... atabaka
  • mucize

    126.
    olabilecek olanın dışında ki durum.

    bana göre olanından bahsedecem.

    ya var olan her şey mucizedir.
    yada var olan hiçbir şey mucize değildir.
    ... atabaka
  • yazarların oğulları olursa koyacakları isimler

    180.
    erkek olursa nesin.
    kız olursa hece.

    şeklinde düşünüyorum ama.
    ... atabaka
  • fethullah gülen hocaefendi nin askerleriyiz

    8.
    biri biletini alsın. arkadaşı törenle uçuralım.
    ... atabaka
  • atatürk e sorulacak sorular

    6.
    çok şey sorardım. mesela günümüz yönetim biçiminin ortaya çıkışında ki tuhaflıkları, neden bu yönetim biçiminin seçildiğini sorabilirdim.
    1 ... atabaka
  • ilk kez vatan haini olacaklara tavsiyeler

    40.
    ilk entrye uymuyor ama bugün sanırım vatan haini oldum. mesela ilker başbuğ'u savunmak vatan hainliği ve din düşmanlığıymış. öyleymiş aga. ben söylemiyorum yani.
    1 -1 ... atabaka
  • atatürk yaşasaydı fethullah gülen i çok severdi

    17.
    aynı atatürk'ten mi bahsediyoruz?
    ... atabaka
  • lisede bölüm olarak eşit ağırlık seçmek

    33.
    oturup ona buna bok atan kişi; sen fizik çözsen ne olur, çözmesen ne olur?

    not: lise'de sayısal dersleri gördüm. kuyruk acım yok yani.
    ... atabaka
  • kadın dövmenin çok zevkli bir eylem olması

    8.
    büyüklerinden gördüğünü uygular.
    1 ... atabaka
  • evlendiği erkeğin soyadını kullanmayan bayanlar

    29.
    ailede soyadı bütünlüğü, aile olgusunun oluşması için gereklidir. doğacak olan bir bebek vardır ve iki soyadı verilemez haliyle. hem isim, hem soyisim olabilecek kelimelerden biriyse anne tarafının soyadı, bebeğe koyulabilir. bir tercihtir.
    ... atabaka
  • neden evlenmeli ki sorusuna verilecek yanıtlar

    30.
    kendi yemeğimi kendim hazırlamak istemiyorum. * *
    1 -1 ... atabaka
  • bir kadının en güzel olduğu an

    417.
    günümüz şartlarında düşünelim. makyaj yapmayan kadın güzeldir.
    ... atabaka
  • yeni şeyler getiriyorum